Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Διαβάζοντας Τζέημς Οπενχάιμ...





ΕΥΧΗ - ΑΓΚΑΘΙ

Γιορτάζω - λέει σήμερα
ο μωρός που δεν ξεχώρισε
δεν έμαθε
δεν κατάλαβε
πως ευχή σαν τριαντάφυλλο
έδωσε χωρίς να βγάλει πριν τ’ αγκάθια του.
Ευχή-δούρειος ίππος
ξύλινος και συμπαγής
καλά προστατευμένη μέσα του
την δέχτηκα, την άνοιξα
και δέχτηκα τα θραύσματα
μ’ ανθρώπινη μορφή από μέσα
ντυμένα τη στολή της υποκρισίας
φορώντας τη μάσκα της ψευτιάς.
Αυτό που έμαθα εγώ είναι
να σέβομαι
την διαφορετικότητά σου
να γιορτάζω με την αγάπη σου
και κοιτώντας σε κατάματα
να σου λέω την αλήθεια μου
Μόνη ευχή που δέχομαι
είναι ο σεβασμός σου
σ' αυτό που είμαι
σ' αυτό που κάνω
σ' αυτό που λέω
στα λάθη μου
και τα σωστά μου
Αν υπάρχεις μέσα τους
δέξου τα
και γίνε ...
...συνοδοιπόρος
στην προσπάθεια
σε άχαρη συσκευασία δώρου
που δεν χαρίζεται
καθόλου φανταχτερής
που όμως καταχτιέται...
...κι όχι ομοτράπεζος
στο θλιβερό γεύμα
της αυταπάτης.

Ν.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου